PREKIŲ UŽSAKYMAS

  1. Įeikite į prekių katalogą. Tai galite padaryti dviem būdais:
    1. Paspauskite nuorodą "Kainoraštis".
    2. Paspauskite laukelyje "Prekyba" nuorodą "Prekių kainoraštis".
  2. Išsirinkite Jus dominančią prekę. Tai galite padaryti dviem būdais:
    1. Susiraskite prekę naudodamiesi prekių katalogo navigacija ir filtrais.
    2. Pasinaudokite paieškos sistema – įveskite ieškomos prekės pavadinimą, kodą ar jų fragmentus. Paieškos laukelyje įvestas ženklas * (žvaigždutė) reiškia bet kokį simbolį. Pavyzdžiui, reikia surasti visas prekes kurių pavadinime yra i5-4430. Tokiu atveju į paieškos laukelį įvedame: *i5*4430, tai reiškia, kad prieš i5 gali būti bet kokie simboliai, taip pat gali būti bet kokie simboliai tarpe tarp i5 ir 4430, bei po 4430.
  3. Įdėkite dominančią prekę į krepšelį, tam langelyje šalia prekės įrašykite reikiamą kiekį ir paspauskite krepšelio ženklą . Trumpam atsiras geltona lentelė su užrašu „Prekė įdėta į krepšelį“, o šalia užrašo „Krepšelis skliausteliuose atsiras skaičiukas, kuris parodo kiek skirtingų prekių yra įdėta į krepšelį. Pvz.: įdėjus vieną prekę užrašas atrodys taip: Krepšelis (1).
  4. Tokiu pat būdu kaip nurodyta 3 punkte į krepšelį susidėkite visas reikiamas prekes.
  5. Patikrinkite krepšelio turinį. Tam paspauskite ant užrašo  Krepšelis (1)
  6. Norėdami kurios nors krepšelyje esančios prekės kiekį padidinti arba sumažinti pakeiskite atitinkamos prekės kiekį ir paspauskite užrašą „Perskaičiuoti“, krepšelio turinys bus perskaičiuotas.
  7. Norėdami kurią nors prekę pašalinti iš krepšelio paspauskite ties ja esantį "X" pašalinimo ženkliuką  ir ji bus pašalinta iš krepšelio, o krepšelio turinys automatiškai perskaičiuotas. Jei iš krepšelio pašalinsite visas prekes, atsiras užrašas "Krepšelis tuščias".
  8. Norėdami grižti atgal į kainoraštį spauskite užrašą „Atgal į kainoraštį“.
  9. Galutinai suformavus prekių krepšelį spauskite „Užsakyti“.
  10. Užpildykite Jums tinkamą užsakymo formą. Jei esate fizinis asmuo, pasirinkite fizinio asmens formą, jei esate juridinis asmuo - pasirinkite juridinio asmens formą. Ženklu * (žvaigždutė) pažymėtus laukus užpildyti privaloma.
  11. Jeigu laukelyje "Pristatymas" pasirenkate pristatymo būdą "Pristatyti nurodytu adresu", tai laukelį "Pristatymo adresas" užpildyti privaloma. Pagal šiame laukelyje įrašytą adresą skaičiuojama prekių pristatymo kaina ir terminai.
  12. Jeigu laukelyje "Pristatymas" pasirenkate pristatymo būdą "Atsiimsiu iš sandėlio Vilniuje, Lukiškių g.5-315", tai laukelį "Pristatymo adresas" pildyti nereikia, pristatymo kaina neskaičiuojama.
  13. Laukelyje "Pastabos" galite įrašyti visą papildomą informaciją kuri Jūsų manymu gali būti svarbi užsakymo vykdymo eigoje.
  14. Galutinai suformavus prekių krepšelį ir užpildžius visus užsakymo formos laukelius spauskite "Užsakyti".
  15. Ekrane atsiras užrašas "Dėkojame už Jūsų užsakymą! Jūsų užsakymas Nr.____ sėkmingai užregistruotas. Užsakymo kopiją gausite el. paštu kurį nurodėte užsakymo formoje. Dėl tolimesnės užsakymo eigos su Jumis susisieksime darbo laiku, telefonu arba el. paštu, kuriuos nurodėte užsakymo formoje. Mūsų darbo laikas: I-V nuo 8.30 iki 17.30 val., prieššventinėmis dienomis iki 16.30val."
  16. Jeigu norite atsispausdinti galutinai suformuoto krepšelio turinį kaip pasiūlymą, spauskite "Spausdinti", Jums bus sukurtas pdf formato dokumentas kurį galėsite išsisaugoti, atsispausdinti arba išsiųsti elektroniniu paštu.

 

APMOKĖJIMAS IR PREKIŲ REZERVAVIMAS

  1. Po užsakymo patvirtinimo, su Jumis darbo laiku (mūsų darbo laikas: I-V nuo 8.30 iki 17.30 val., prieššventinėmis dienomis iki 16.30val.) susisieks mūsų įmonės vadybininkas. Jis informuos apie Jūsų užsakytų prekių kiekius sandėliuose, pristatymo kainas ir terminus, suderinsite apmokėjimo būdą ir pristatymo sąlygas.
  2. Suderinto užsakymo prekės, esančios mūsų ir didmenininkų sandėliuose arba atvykstančios į šiuos sandelius (žinoma preliminari atvykimo data), bus rezervuotos 2(dviems) darbo dienoms, o Jūsų nurodytu el. paštu bus išsiųsta sąskaita išankstiniam apmokėjimui. Jei reikalingas ilgesnis rezervavimo ir/arba apmokėjimo laikotarpis, prašom apie tai informuoti mus el. paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. . Informuoti prašome iki rezervavimo laikotarpio pabaigos, tai yra nesibaigus 2(dviems) darbo dienoms kurioms prekės buvo rezervuotos, neinformavus, prekių rezervavimas bus panaikintas automatiškai. Jūsų laiškai skaitomi ir pakeitimai užsakymuose atliekami darbo laiku (mūsų darbo laikas: I-V nuo 8.30 iki 17.30 val., prieššventinėmis dienomis iki 16.30val.). Svarbu: Įmonės ir/arba įmonės darbuotojų asmeniniais telefonais užsakymai ir užsakymų pakeitimai nepriimami!
  3. Gautą sąskaitą išankstiniam apmokėjimui galite apmokėti bankiniu pavedimu arba grynaisiais pinigais, atvyke į biurą adresu: Lukiškių g. 5-315, Vilnius. Įprastinis apmokėjimo terminas 2(dvi) darbo dienos.Jeigu reikalingas ilgesnis apmokėjimo terminas - vadovaukitės 2 punkte esančiais nurodymais.
  4. Prekės kurių nėra sandėliuose ir atvykimo data nėra žinoma arba prekės kurios užsakomos konkrečiam klientui, - rezervuojamos arba užsakomos tik gavus išankstinį apmokėjimą. Tokiu atveju užsakymo įvykdymo terminai ir pristatymo sąlygos derinamos kiekvienu konkrečiu atveju atskirai.

 

PREKIŲ PRISTATYMAS

  1. Prekės esančios mūsų arba didmenininkų sandėliuose pristatomos per 2-5 darbo dienas po apmokėjimo gavimo (įvykdymo). Prieš išsiunčiant prekes klientas informuojamas el. paštu apie būsimą siuntą.
  2. Užsakytos arba atvykstančios prekės pristatomos per 2–5 darbo dienas nuo jų atvykimo į mūsų didmenininkų sandėlius. Prieš išsiunčiant prekes klientas informuojamas el. paštu apie būsimą siuntą.
  3. Užsakytas prekes pristatome visoje Lietuvoje. Pristatymą atlieka DPD siuntų pristatymo tarnyba. Siuntų pristatymo kainos ir sąlygos nurodytos DPD siuntų pristatymo tarnybos internetinėje svetainėje http://www.dpd.lt/lt/main/siuntu-pristatymas . Prekių pristatymo kaina įtraukiama į sąskaitą išankstiniam apmokėjimui už prekes.
  4. Jei užsakydami prekes pasirinkote pristatymo būdą „Atsiimsiu iš sandėlio Vilniuje, Lukiškių g.5-315“, tai pristatymo mokestis neskaičiuojamas, o apie atvykusias prekes būsite informuoti el. paštu.
  5. Nestandartinėms siuntoms taikomas papildomas mokestis. Nestandartines siuntas pristato tik DPD siuntų pristatymo tarnyba. Nestandartine siunta laikoma pakuotė kurios bent viena iš kraštinių viršija 175cm, apimtis didesnė kaip 300cm, o svoris didesnis kaip 31,5kg. Daugiau informacijos: http://www.dpd.lt/lt/kita/nestandartines-siuntos
  6. Gavėjas, siuntos priėmimo metu, dalyvaujant DPD siuntų pristatymo tarnybos kurjeriui arba mūsų įmonės darbuotojui pristačiusiam siuntą, privalo apžiūrėti siuntos pakuotę. Pastebėjęs siuntos pakuotės pažeidimus, Gavėjas turi tai pažymėti siuntos pristatymo patvirtinime bei kartu su DPD siuntų pristatymo tarnybos kurjeriu arba mūsų įmonės darbuotoju pristačiusiu siuntą užpildyti pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą.
  7. Priimantis siuntą asmuo privalo nurodyti savo vardą, pavardę, įrašyti siuntos pristatymo datą, laiką ir pasirašyti.
    1. Siuntos, adresuotos juridiniam asmeniui, pateikiamos pasirašytinai ant siuntos pakuotės nurodytam arba kitam tos pačios įmonės administracijos darbuotojui.
    2. Siuntos, adresuotos fiziniam asmeniui įteikiamos asmeniškai pasirašytinai, prieš tai patikrinus siuntos Gavėjo fizinio asmens tapatybę.
    3. Siuntos, adresuotos fiziniam asmeniui į jo darbo ar mokymosi vietą, bendrabutį, karo tarnybos vietą, ligoninę, sanatoriją, stovyklą ar įkalinimo vietą, pristatomos administracijai arba jos įgaliotiems asmenims.
  8. Siunta laikoma pristatyta, Gavėjui pasirašius duomenų kaupiklyje arba popieriniame siuntos pristatymo patvirtinime.
  9. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siuntoje gautos neužsakytos prekės, netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija arba prekė turi mechaninių pažeidimų.

 

PREKIŲ GARANTIJA

  1. Prekės garantijos terminą nustato pardavėjas (LR CK 6.335str. 1d.).
  2. Prekės garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekės perdavimo momento. Prekės perdavimo momentulaikoma data įrašyta prekės garantiniame talone/pase, o jeigu toks neišrašomas, PVM sąskaitoje faktūroje arba kasos aparato kvite įrašyta data (LR CK 6.335str. 2d.).
  3. Tuo atveju, jei pardavėjas nenustatė konkretaus garantijos termino, vartotojas (fizinis asmuo), kuriam buvo parduota netinkamos kokybės prekė, turi teisę raštu pareikšti reikalavimus dėl nekokybiškos prekės per protingą terminą, bet ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės įsigijimo (LR CK 6.338str.).
  4. Prekės eksploatavimo taisyklės ir garantijos sąlygos nurodomos prekės garantiniame talone/pase arba prekės gamintojo internetiniame puslapyje.
  5. Eksploatacinėms medžiagoms, mazgams ir detalėms garantija netaikoma.
  6. Vartotojas, raštu kreipdamasis į pardavėją turi teisę pareikšti vieną iš šių reikalavimų (LR CK 6.363str. 4d.):
    1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke.
    2. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus.
    3. atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus, trūkumus pašalino pats vartotojas.
    4. atitinkamai sumažinti prekės kainą.
    5. gali vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti grąžinti sumokėtą kainą.
  7. Gavęs raštišką vartotojo kreipimasį, pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 10 dienų nuo vartotojo prašymo gavimo dienos pateikti vartotojui motyvuotą rašytinį atsakymą.
  8. Garantinio termino laikotarpiu sugedusių prekių remontą atlieka prekių gamintojų įgalioti aptarnavimo centrai. Įgaliotų aptarnavimo centrų adresai ir kontaktai nurodomi prekės garantiniame talone/pase ir/arba gamintojo internetiniame puslapyje.
  9. Vartotojas kreipdamasis į įgaliotą aptarnavimo centrą privalo pateikti užpildytą garantinį taloną/pasą ir/arba prekės įsigyjimą patvirtinančią PVM sąskaitą faktūrą arba kasos aparato kvitą.
  10. Garantinis terminas pratęsiamas laikotarpiui kurio metu vartotojas negalėjo naudotis preke dėl jos remonto (LR CK 6.335str. 4d.).
  11. Kai pardavėjas pakeičia prekę ar jos komplektuojamąją detalę per nustatytą kokybės garantijos terminą, tai naujai prekei ar naujai komplektuojamajai detalei taikomas toks pat kokybės garantijos terminas, koks buvo nustatytas ir pakeistai prekei ar komplektuojamajai detalei (LR CK 6.335str. 6d.).
  12. Kai pirkėjas raštu pareiškia reikalavimą pakeisti prekę į kitą arba nutraukti sutartį ir grąžinti už prekę sumokėtą kainą (LR CK 6.363str. 4d.), pirmiausiai prekė siunčiama į prekės gamintojo įgaliotą aptarnavimo centrą gędimui nustatyti ir tik gavus išvadą, kad prekė tikrai nekokybiška    (gędimas atsirado dėl gamintojo arba pardavėjo kaltės), pakeičiame į kitą arba grąžiname pinigus.

 

KOKYBIŠKŲ PREKIŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS

  1. Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, jis turi teisę per 14(keturiolika dienų) nuo ne maisto prekių pardavimo dienos, pakeisti ją analogiška preke. Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai pirkėjas turi teisę per šiame punkte nurodytą terminą grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.
  2. Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo savo pageidavimą. Prie prašymo pridedamas kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas. Jeigu pirkėjas nepateikia kasos aparato kvito arba kito nustatyta tvarka išduodamo prekės pirkimą – pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinančio dokumento, prekė keičiama arba vykdomi kiti pirkėjo nurodyti reikalavimai tik pardavėjui sutikus.
  3. Pirkėjas gali pasinaudoti  nustatyta teise pakeisti nepatikusią prekę dėl jos spalvos, dydžio, modelio ar komplektiškumo, jeigu:
    1. Prekė nebuvo naudojama, ji nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.).
    2. Prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.
    3. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta.
    4. Išsaugotos prekės vartojamosios savybės.
  4. Pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl 1 punkte nurodytų priežasčių netenkinamas įsigijus prekes nurodytas LR Ūkio ministro įsakymo „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ 2001m. birželio 29d. Nr.217 18 punkte.

Mūsų kontaktai

UAB "Elektronikos labirintai"
Lukiškių 5-315, Vilnius LT-01108
Tel./ faks.: +370 5 2124598, +370 5 2150963
El. paštas: info@ella.lt
Darbo laikas: I-V 8.30 - 17.30