Kilo klausimų?

Teirautis phone +370 698 17278
email info@ella.lt

Prekių užsakymas

PREKIŲ UŽSAKYMAS

 

  1. Išsirinkite norimą prekę. Tai galite padaryti šiais būdais:
    1. Paspauskite puslapio viršutinėje dalyje nuorodą „Prekės“, pasirinkite dominančią prekių kategoriją, grupę, po to konkrečią prekę.
    2. Paspauskite nuorodą „Rodyti visas prekes“ ir atsidariusiame sąraše susiraskite dominančią prekę.
    3. Pirmame puslapyje paspauskite ant dominančios prekės paveikslėlio.
  2. Atsidariusioje pasirinktos prekės kortelėje paspauskite mygtuką „Teirautis“. Paklausimo formoje įrašykite savo kontaktinę informaciją ir Jūsų klausimą, pvz.: ar turite sandėlyje, per kiek laiko galite pristatyti, ar galite pritaikyti nuolaidą ir t.t.
  3. Kai paklausimo forma užpildyta, spauskite „Siųsti laišką“. Ekrane trumpai pamatysite patvirtinimą, kad Jūsų žinutė išsiųsta.
  4. Dėl tolimesnės užsakymo eigos su Jumis susisieksime darbo laiku, telefonu arba el. paštu, kuriuos nurodėte paklausimo formoje. Mūsų darbo laikas: I-V nuo 8.30 iki 17.30 val., prieššventinėmis dienomis iki 16.30val.

 

APMOKĖJIMAS IR PREKIŲ REZERVAVIMAS

 

  1. Gavę Jūsų paklausimą, su Jumis darbo laiku (mūsų darbo laikas: I-V nuo 8.30 iki 17.30 val., prieššventinėmis dienomis iki 16.30val.) susisieks mūsų įmonės vadybininkas. Jis informuos apie Jūs dominančių prekių kiekius sandėliuose, pristatymo kainas ir terminus, suderinsite apmokėjimo būdą ir pristatymo sąlygas.
  2. Suderinto užsakymo prekės, rezervuojamos mūsų arba didmenininkų sandėliuose. Įprastai prekės rezervuojamos 3(trims) darbo dienoms, o Jūsų nurodytu el. paštu išsiunčiama sąskaita išankstiniam apmokėjimui. Jei reikalingas ilgesnis rezervavimo ir/arba apmokėjimo laikotarpis, prašom apie tai informuoti mus el. paštu komercija@ella.lt . Informuoti prašome iki rezervavimo laikotarpio pabaigos, tai yra nesibaigus 3(trims) darbo dienoms, kurioms prekės buvo rezervuotos, o neinformavus - prekių rezervavimas bus panaikintas. Jūsų laiškai skaitomi ir pakeitimai užsakymuose atliekami darbo laiku (mūsų darbo laikas: I-V nuo 8.30 iki 17.30 val., prieššventinėmis dienomis iki 16.30val.).
  3. Gautą sąskaitą išankstiniam apmokėjimui galite apmokėti bankiniu pavedimu arba grynaisiais pinigais, atvyke į biurą adresu: Lukiškių g.5-315, Vilnius.
  4. Prekės, kurių nėra sandėliuose ir atvykimo data nėra žinoma, arba prekės, kurios užsakomos konkrečiam klientui, - rezervuojamos arba užsakomos tik gavus išankstinį apmokėjimą. Tokiu atveju užsakymo įvykdymo terminai ir pristatymo sąlygos derinamos kiekvienu konkrečiu atveju atskirai.

 

PREKIŲ PRISTATYMAS

 

  1. Prekės, esančios mūsų arba didmenininkų sandėliuose, pristatomos per 2-5 darbo dienas po apmokėjimo gavimo. Prieš išsiunčiant prekes klientas informuojamas el. paštu arba SMS žinute apie būsimą siuntą.
  2. Užsakytos arba atvykstančios prekės pristatomos per 2–5 darbo dienas nuo jų atvykimo į mūsų didmenininkų sandėlius. Prieš išsiunčiant prekes klientas informuojamas el. paštu arba SMS žinute apie būsimą siuntą.
  3. Užsakytas prekes pristatome visoje Lietuvoje. Pristatymą atlieka DPD siuntų pristatymo tarnyba. Prekių pristatymo kaina įtraukiama į sąskaitą išankstiniam apmokėjimui.
  4. Jei užsakytas prekes atsiimsite patys iš mūsų biuro Vilniuje, Lukiškių g.5-315“, tai pristatymo mokestis neskaičiuojamas, o apie atvykusias prekes būsite informuoti el. paštu arba SMS žinute.
  5. Nestandartinėms siuntoms taikomas papildomas mokestis. Nestandartines siuntas pristato tik DPD siuntų pristatymo tarnyba. Nestandartine siunta laikoma pakuotė, kurios bent viena iš kraštinių viršija 175cm, apimtis didesnė kaip 300cm, o svoris didesnis kaip 31,5kg. Daugiau informacijos: http://www.dpd.lt/lt/kita/nestandartines-siuntos
  6. Gavėjas, siuntos priėmimo metu, dalyvaujant DPD siuntų pristatymo tarnybos kurjeriui arba mūsų įmonės darbuotojui, pristačiusiam siuntą, privalo apžiūrėti siuntos pakuotę. Pastebėjęs siuntos pakuotės pažeidimus, Gavėjas turi tai pažymėti siuntos pristatymo patvirtinime bei kartu su DPD siuntų pristatymo tarnybos kurjeriu arba mūsų įmonės darbuotoju, pristačiusiu siuntą užpildyti pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą.
  7. Siunta laikoma pristatyta, Gavėjui pasirašius duomenų kaupiklyje arba popieriniame siuntos pristatymo patvirtinime.
  8. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siuntoje gautos neužsakytos prekės, netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija arba prekė turi mechaninių pažeidimų.

 

PREKIŲ GARANTIJA

 

  1. Prekės garantijos terminą nustato pardavėjas (LR CK 6.335str. 1d.).
  2. Prekės garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekės perdavimo momento. Prekės perdavimo momentulaikoma data, įrašyta prekės garantiniame talone/pase, o jeigu toks neišrašomas, PVM sąskaitoje faktūroje arba kasos aparato kvite įrašyta data (LR CK 6.335str. 2d.).
  3. Tuo atveju, jei pardavėjas nenustatė konkretaus garantijos termino, vartotojas (fizinis asmuo),, kuriam buvo parduota netinkamos kokybės prekė, turi teisę raštu pareikšti reikalavimus dėl nekokybiškos prekės per protingą terminą, bet ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės įsigijimo (LR CK 6.338str.).
  4. Prekės eksploatavimo taisyklės ir garantijos sąlygos nurodomos prekės garantiniame talone/pase arba prekės gamintojo internetiniame puslapyje.
  5. Eksploatacinėms medžiagoms, programinei įrangai, atsarginiams mazgams ir detalėms garantija netaikoma.
  6. Vartotojas, raštu kreipdamasis į pardavėją turi teisę pareikšti vieną iš šių reikalavimų (LR CK 6.363str. 4d.): - pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke; - per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus; - atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų  

  nepašalinus, trūkumus pašalino pats vartotojas; - atitinkamai sumažinti prekės kainą; - gali vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti grąžinti sumokėtą kainą; 

  1. Gavęs raštišką vartotojo kreipimasį, pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 10 dienų nuo vartotojo prašymo gavimo dienos pateikti vartotojui motyvuotą rašytinį atsakymą.
  2. Garantinio termino laikotarpiu sugedusių prekių remontą atlieka prekių gamintojų įgalioti aptarnavimo centrai. Įgaliotų aptarnavimo centrų adresai ir kontaktai nurodomi prekės garantiniame talone/pase ir/arba gamintojo internetiniame puslapyje.
  3. Vartotojas kreipdamasis į įgaliotą aptarnavimo centrą privalo pateikti užpildytą garantinį taloną/pasą ir/arba prekės įsigyjimą patvirtinančią PVM sąskaitą faktūrą arba kasos aparato kvitą.
  4. Garantinis terminas pratęsiamas laikotarpiui kurio metu vartotojas negalėjo naudotis preke dėl jos remonto (LR CK 6.335str. 4d.).
  5. Kai pardavėjas pakeičia prekę ar jos komplektuojamąją detalę per nustatytą kokybės garantijos terminą, tai naujai prekei ar naujai komplektuojamajai detalei taikomas toks pat kokybės garantijos terminas, koks buvo nustatytas ir pakeistai prekei ar komplektuojamajai detalei (LR CK 6.335str. 6d.).
  6. Kai pirkėjas raštu pareiškia reikalavimą pakeisti prekę į kitą arba nutraukti sutartį ir grąžinti už prekę sumokėtą kainą (LR CK 6.363str. 4d.), pirmiausiai prekė siunčiama į prekės gamintojo įgaliotą aptarnavimo centrą gędimui nustatyti ir tik gavus išvadą, kad prekė tikrai nekokybiška (gędimas atsirado dėl gamintojo arba pardavėjo kaltės), pakeičiame į kitą arba grąžiname pinigus.